Marja-Leena Torkki jatkaa Pirkanmaan vasemmistoliiton puheenjohtajana

10.11.2018

Vasemmiston Pirkanmaan piiri valitsi puheenjohtajiston ja piirihallituksen jäsenet 10.11. pidetyssä kokouksessa. Pirkkalalla on vahva edustus piirin päätöksenteossa; kaksi jäsentä 15-jäseniseen piirihallitukseen.

Piirihallituksen jäseniksi valittiin Pirkkalasta sekä Senni Almusa, että Marketta Hyvärinen.

Koko piirihallituksen kokoonpano on:

Senni Almusa Pirkkalasta, Sanna-Maria Anttila Tampereelta, Johannes Asikainen Tampereelta, Ilkka Hirvi Tampereelta, Marketta Hyvärinen Pirkkalasta, Jari Laihia Akaasta, Anne Lappalainen Orivedeltä, Mirka Löf Hämeenkyröstä, Jari Numminen Valkeakoskelta, Iikka Nikkinen Kangasalta, Timo Rautanen Kangasalta, Nina Söderholm Lempäälästä, Leena Saarela Sastamalasta, Anna Jukantupa Ylöjärveltä ja Risto Viitanen Virroilta.

Varajäset: Christian Karau Tampereelta, Erkki Moisio Ylöjärveltä, Pirkko Niemi Sastamalasta, Jarno Tuohiniemi Nokialta ja Sami Vastamäki Ylöjärveltä.

Samalla vahvistettiin Pirkanmaan eduskuntavaaliehdokkaat: Mikko Aaltonen, 42, Tampereelta, Rauno Kesseli, 61, Ylöjärveltä, Anna Kontula, 41, Tampereelta, Satu Kosola, 51, Lempäälästä, Katja Kotalampi, 28, Virroilta, Anneli Lehtonen, 65, Nokialta, Kai Muukkonen, 54, Valkeakoskealta, Aapo Niemi, 36, Tampereelta, Iikka Nikkinen, 33, Kangasalta, Anne Nyman, 54, Nokialta, Heli Piirainen, 44, Akaasta, Ilkka Porttikivi, 38, Tampereelta, Virva-Mari Rask, 40, Tampereelta, Leena Saarela, 55, Sastamalasta, Antti Salonen, 40, Tampereelta, Liban Sheikh, 28, Tampereelta, Jouni Sirén, 52, Tampereelta, Noora Tapio, 22, Tampereelta ja Raija Westergård, 63, Hämeenkyröstä.